Θέματα Διπλωματικών Εργασιών του Διδάσκων Γουνόπουλου Ηλία
Προτεινόμενα Θέματα Διπλωματικών Εργασιών – κ. Γουνόπουλος Ηλίας
- Υιοθέτηση στρατηγικής και εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Το αντικείμενο της εργασίας είναι να εξετάσει τη υιοθέτηση και χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Θα διεξαχθεί έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, ενώ στη συνέχεια θα γίνει ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
- Δημιουργία στρατηγικού σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ για το δημόσιο φορέα ….. Το αντικείμενο της εργασίας είναι να δημιουργήσει ένα στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ για ένα δημόσιο φορέα, ο οποίος θα πρέπει να προωθήσει τουριστικά μια γεωγραφική περιοχή. Αρχικά θα γίνει καταγραφή των βέλτιστων πρακτικών από άλλους αντίστοιχους δημόσιους φορείς του εξωτερικού.
- Ανάλυση της online παρουσίας (ιστοσελίδα, Facebook, Instagram, Twitter, Booking.com and TripAdvisor) με τη χρήση KPIs των πιο σημαντικών ξενοδοχείων (π.χ. τεσσάρων και πέντε αστέρων) ενός τουριστικού προορισμού. Καταγραφή των βέλτιστων πρακτικών από άλλους αντίστοιχους προορισμούς του εξωτερικού.
- Social media marketing και προσωπικά δεδομένα. Σκοπός της εργασίας, είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των καταναλωτών για τη χρήση δεδομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση προιόντων. Θα διεξαχθεί έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, ενώ στη συνέχεια θα γίνει ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
- Μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων και αφοσίωση του καταναλωτή. Το αντικείμενο της έρευνας είναι η διερεύνηση του αντίκτυπου του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω της ψυχαγωγίας, αλληλεπίδρασης και διαφήμισης από στόμα σε στόμα (EWOM), στην αφοσίωση του καταναλωτή σε επώνυμες μάρκες. Θα διεξαχθεί έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, ενώ στη συνέχεια θα γίνει ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
- Για ποιο λόγο τα άτομα μοιράζονται τις τουριστικές τους εμπειρίες τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης; Το αντικείμενο της εργασίας είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τους τουρίστες να μοιραστούν τις εμπειρίες τους σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Θα διεξαχθεί έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, ενώ στη συνέχεια θα γίνει ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
- Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση των εφαρμογών cloud (π.χ ERP) στην Ελλάδα. Το αντικείμενο της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν εφαρμογές cloud. Θα διεξαχθεί έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, ενώ στη συνέχεια θα γίνει ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
- Διερεύνηση των ψηφιακών δεξιοτήτων σε εργαζόμενους. Αντικείμενο της εργασίας είναι να διερευνήσει το επίπεδο των ψηφιακών δεξιοτήτων των εργαζομένων και τους καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν τις ψηφιακές δεξιότητες. Θα διεξαχθεί έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, ενώ στη συνέχεια θα γίνει ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
Ο Διδάσκων
Γουνόπουλος Ηλίας
Επίκουρος Καθηγητής
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας