Ψηφιακό Μάρκετινγκ
ΣΧΟΛΗ | Οικονομικών Eπιστημών | ||
ΤΜΗΜΑ | Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | ||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Μεταπτυχιακό | ||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | MBA105 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Α’ |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ψηφιακό Μάρκετινγκ | ||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | 5 |
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το διαδίκτυο και οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες διαμόρφωσης των αγορών και δημιουργούν νέες δυνατότητες και εργαλεία για το μάρκετινγκ. Το μάθημα στοχεύει στην εισαγωγή των φοιτητών στις βασικές έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και στην εφαρμογή του στην επιχείρηση. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
- Έχει κατανοήσει το ηλεκτρονικό και το κινητό (mobile) μάρκετινγκ καθώς και τις σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πληροφοριών και διαδικτύου στο μάρκετινγκ
- Γνωρίζει τα εργαλεία του ηλεκτρονικού & κινητού επιχειρείν/ μάρκετινγκ και την εφαρμογή τους σε επιχειρησιακά προβλήματα / δράσεις μάρκετινγκ
- Εκπονεί ένα επιχειρηματικό σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ
- Εκτιμάει την αποτελεσματικότητα των συστημάτων & εφαρμογών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ
Γενικές Ικανότητες
- Αυτόνομη Εργασία
- Ομαδική Εργασία
- Σχεδιασμός επιχειρηματικού σχεδίου δράσης ψηφιακού μάρκετινγκ
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Εισαγωγή: Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ
- Συμπεριφορά καταναλωτή στη ψηφιακή εποχή
- Μέθοδοι έρευνας αγοράς και Διαχείριση σχέσεων με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες
- Στρατηγικός Προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης
- Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες και περιεχόμενο
- Έσοδα και τιμολόγηση στο Διαδίκτυο
- Social Media Marketing
- Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
- Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ